الهیار صیادمنش

تصویر منتشر شده از پای صیادمنش، میزان شدت خطای پنالتی مدافع سایپا روی او را نشان می دهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، اللهیار صیادمنش مهاجم جوان استقلال در دیدار مقابل سایپا هم عملکرد درخشانی داشت تا خیال آبی ها را از داشتن یک مهاجم ششدانگ راحت کند. الهیار علاوه بر دوندگی فراوان و موقعیت سازی برای سایر بازیکنان در دقیقه 80 این بازی یک خطای پنالتی از ساموئل سارفو مدافع نارنجی پوشان گرفت که همین پنالتی منجر به برتری استقلال و کسب 3 امتیاز حساس برای این تیم شد.

پای مصدوم صیادمنش

این خطای پنالتی که منجر به مصدومیت و تعویض صیادمنش هم شد، با اعتراض شدید علی دایی به محمدحسین زاهدی فر داور بوشهری این مسابقه در حین برگزاری بازی و  همچنین در کنفرانس خبری پس از بازی شد و سرمربی سایپا داور مسابقه را به سوت زدن جانب دارانه برای استقلال متهم و عنوان کرد خطایی در داخل محوطه جریمه این تیم اتفاق نیافتاد.

همچنین درویش مدیرعامل باشگاه سایپا نیز صحبت هایی علیه داور مسابقه انجام داد و پنالتی اعلام شده توسط او را عامل اصلی باخت تیمش مقابل استقلال دانست.

با این حال باشگاه استقلال با انتشار عکسی از پای صیادمنش، جای استوک را روی ساق پای او به نمایش گذاشت تا خطای پنالتی مدافع خارجی سایپا که حتی می توانست به مصدومیت شدیدتر مهاجم جوان آبی ها منجر شود، مُحرز شده و مشخص شود تصمیم زاهدی فر برای اعلام خطای پنالتی برای استقلال درست بوده است.

پای مصدوم صیادمنش

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار