حواشی دیدار تراکتور و استقلال

کاپیتان سید حسین حسینی که با وجود محرومیت، همراه کاروان استقلال(تاج) به تبریز سفر کرده در زمان گرم کردن تیم‌ها در کنار تونل ورودی اعضای 2 تیم ایستاده بود.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های تراکتور تبریزو  استقلال(تاج) ایران  از ساعت 17:00 امروز چهارشنبه(12 اردیبهشت 1403) از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فصل 1402/1403 در ورزشگاه یادگار امام تبریزو با حضور هواداران دو تیم برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

حدود 30 هزار هوادار تراکتور قبل از شروع بازی خود را به ورزشگاه رساندند که نسبت به سایر دیدارهای مهم این تیم در فصل جاری، آمار بسیار کمتری بود.

* آراز علی پور، خواننده نوجوان تبریزی حدود یک ساعت مانده به شروع بازی به اجرای ترانه‌  پرداخت.

حواشی دیدار تراکتور و استقلال

* پس از گلایه‌های حمید مطهری، مربی تراکتور نسبت به وضعیت چمن ورزشگاه، یک ساعت مانده به شروع بازی این چمن آبیاری شد.

* در طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام و محلی که در بازی با ذوب آهن برای بانوان هوادار تراکتور در نظر گرفته شده بود، حدود 50 هوادار استقلال حضور یافته و به تشویق تیم خود پرداختند.

* باتوجه به حساسیت بازی‌های گذشته و در راستای سلامتی بازیکنان و هواداران، 3  آمبولانس در ورزشگاه حضور دارند.

* در زمان ورود دروازه‌بان‌ها برای گرم کردن بدن‌های خود، حسین پورحمیدی به شدت مورد تشویق هواداران سرخ‌پوش قرار گرفت و با رفتن سمت آنها بابت این ابراز احساسات قدردانی کرد.

* امیر ارسلان مطهری که در نیم فصل دوم به تراکتور ملحق شده، برای اولین بار و در مقابل تیم سابقش در ترکیب اصلی به زمین می‌رود.

* سید حسین حسینی که با وجود محرومیت، همراه کاروان استقلال به تبریز سفر کرده در زمان گرم کردن تیم‌ها در کنار تونل ورودی اعضای 2 تیم ایستاده بود.

* آندرانیک تیموریان و دینکا آلین، 2 عضو کادرفنی تیم ملی که به ترتیب سابقه کاپیتانی و حضور در تراکتور به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها را دارند، در ورزشگاه حاضر شده و مورد تشویق قرار گرفتند.

* هواداران تیم تبریزی در این مسابقه از مواد دودزا استفاده کردند و در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تصاویری از بزرگان تاریخ آذربایجان شرقی مانند ستارخان، استاد محمد حسین شهریار و شهید مهدی باکری را به نمایش درآوردند.

* سیامک نعمتی، بازیکن نیمکت‌نشین تراکتور قبل از آغاز مسابقه روی پیراهن کودکان هوادار این تیم امضاء زد. شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری نیز با این کودکان عکس یادگاری گرفتند.

* به مناسبت روز جهانی کارگر، قبل از شروع مسابقه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از کارگران نمونه تبریز تجلیل شد.

* تراکتوری‌ها با برافراشتن پرچم‌ و به هوا فرستادن بادکنک تیم خود را مورد حمایت قرار دادند.

* محمد جواد کیا، دروازه‌بان جوان استقلال برای اولین بار در لیست این تیم قرار گرفت. 

هواداران تراکتور از ابتدای بازی با استقلال شعار "یاشاسین آذربایجان" سر دادند.

* محمد نوازی پس از اعلام خطا روی محمد نادری در دقیقه 16 به داور معترض شد که پیام حیدری با حضور در لب خط به مربی استقلال تذکر جدی داد.

* تماشاگران تراکتور شعارهایی علیه مهدی هاشمی‌نسب و پیمان بابایی مربی و بازیکن تیم استقلال سر دادند. بابایی سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه دارد.

* هواداران تیم تبریزی در این مسابقه از مواد دودزا استفاده کردند. همچنین به جز محمد حسین شهریار، تصاویری از بزرگان تاریخ آذربایجان شرقی مانند ستارخان و شهید مهدی باکری به نمایش درآمد.

* در دقیقه 17 برخورد مشکوکی بین ابوالفضل جلالی و عارف آقاسی درون محوطه جریمه استقلال و در زمان ارسال کرنر تراکتور رقم خورد که پیام حیدری اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

* در دقیقه 23 پس از اعلام خطای مهرداد محمدی روی شجاع خلیل‌زاده بازیکنان 2 تیم با هم جر و بحث کردند. پس از این برخورد کاپیتان تراکتور برای دقایقی روی زمین افتاد و با مداوای کادر پزشکی به زمین بازگشت. شجاع که مجبور شد با لب خونی به بازی ادامه بدهد، پس از بلند شدن از روی زمین به فرهاد فرهادپور، کمک داور اول بازی معترض شد که ریکاردو آلوز از وی خواست آرامش خود را حفظ کرده و به بازی ادامه بدهد.

* جواد نکونام در این لحظات روزبه چشمی را به لب خط آورده و نکاتی را منتقل کرد. حمید مطهری نیز برای ثانیه‌هایی با گوستاوو مشغول صحبت شد.

* صالح حردانی، مدافع استقلال به سبک کریم بنزما فرانسوی  انگشتان خود را بانداژ کرده بود.

* مصدومیت محمد حسین مرادمند در دقیقه ۳۵ برای لحظاتی جریان بازی را متوقف کرد اما او هم پس از مداوای کادر پزشکی به بازی برگشت.

* در دقیقه ۳۹ پس از بیرون رفتن توپ، ایمان سلیمی با مهدی هاشم‌نژاد دچار درگیری لفظی شد و به همین دلیل هواداران علیه مدافع استقلال شعار دادند.

* در دقیقه ۴۱ هم گوستاوو پس از بیرون رفتن توپ به سود تراکتور با آرش رضاوند و ابوالفضل جلالی وارد درگیری شد که بلافاصله پیام حیدری وارد عمل شده و به این غائله خاتمه داد‌.

* نیمه اول این بازی کسل‌کننده با تساوی بدون گل تمام شد.

* دیدار دو تیم تراکتور تبریز و  استقلال(تاج) ایران از هفته بیست و پنجم لیگ برتر 23 با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* حیدر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قضاوت نیمه دوم دیدار تراکتور و استقلال، اظهار داشت:

در دقیقه ۵۰ جدال عارف آقاسی و مهرداد محمدی برای در اختیار گرفتن توپ با روی زمین افتادن مهاجم استقلال همراه شد و خطایی اتفاق نیفتاد.

در دقیقه ۶۴ گوستاوو، بازیکن تراکتور با تکل درست و بدون خطا توپ را از مقابل پای مهرداد محمدی خارج کرد و در ادامه مهاجم استقلال با برخورد به پای مدافع کنترل خود را از دست داد. به همین دلیل تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود.

در دقیقه ۶۵ نیز محمد حسین مرادمند درون محوطه جریمه تراکتور روی زمین افتاد که به دلیل واضح نبودن تصاویر نمی‌توان در مورد این صحنه قاطعانه نظر داد.

   

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ انگار نکونام از تبریز مساوی می‌خواست؛ تراکتور سد راه قهرمانی استقلال!؟

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ تساوی تراکتور و استقلال در نیمه نخست؛ هدر رفتن تنها فرصت مهرداد!

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل تراکتور تبریز؛ به دنبال سوغاتی به شیرینی نُقل از تبریز!

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ جواد نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم؛ با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم

داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر 02/03 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار تراکتور و استقلال!

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ دیداری که خودمان مقابل شمس‌آذر سخت کردیم؛ صدر جدول در حضور پر شور هواداران باز هم آبی شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار