علی فتح الله زاده

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) در محل تمرین آبی پوشان  حضور یافت.

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال(تاج)  دکتر علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه ظهر امروز در محل تمرین این تیم حضور یافت و دقایقی برای بازیکنان و اعضای کادر فنی صحبت کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ابتدای صحبت‌های خود، اظهار کرد: دیروز دوستان گفتند مطالباتی دارید که پرداخت نشده است. من برای همین امروز پیش شما آمده‌ام تا در خصوص شرایط باشگاه، مسایل مالی و دغدغه‌هایی که دارید، صادقانه و برادرانه با هم صحبت کنیم.

علی فتح الله زاده

وی افزود: از سایر باشگاه‌های مطرح که شرایط مالی بهتری هم از ما دارند، سوال کردم و پرداختی آن‌ها نیز بیشتر از ۳۰ درصد نبوده است. من دو پروژه را در حال دنبال کردن هستم و با چند اسپانسر نیز مذاکرات خوبی داشته‌ایم و به زودی اخبار خوبی خواهیم داشت. هر مدیری که می‌آید، فرصت می‌خواهد تا اهدافش را پیاده کند و بتواند درآمدزایی داشته باشد.

در حال حاضر پولی در باشگاه نیست زیرا منابعی که وجود داشت، هزینه شده اما دغدغه و نگرانی شما، دغدغه و نگرانی من هم هست و تلاش شبانه روزی من هم برطرف کردن این مسائل است. 

علی فتح الله زاده

مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: تا ۱۰ روز مانده به دربی، پرداختی همه را به چهل درصد می‌رسانم. چند مورد ضروری هم هست که در همین چند روزه حل می‌کنم.

 

از روزی که من آمده‌ام، حدود ۱۰ میلیارد از منابع مختلف و با قرض فراهم کرده‌ام. چهار بازی تا نیم فصل مانده است. شما هم به خاطر هواداران تلاش و تمرین کنید. در حال فراهم سازی یک اردو در دوبی هستیم و ان‌شاءالله شرایط تمرینی خوبی در تهران و اردو داشته باشید. من شخصی هستم که اگر قولی بدهم، هر اتفاقی هم بیفتد، قولم را عملی می‌کنم.

دکتر فتح الله زاده اضافه کرد: من شب گذشته با آقای ساپینتو جلسه داشتم و در خصوص مسایل مختلف صحبت کردیم. آقای ساپینتو سرمربی استقلال است و کنار بازیکنانش ایستاده و از حق شما دفاع می‌کند که این بسیار ارزشمند است. من هم کنار شما هستم، زیرا همه ما یک خانواده هستیم، یک هدف داریم و آن موفقیت استقلال و شادی هواداران است و با هم برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم.

علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو

 

سرمربی شما مهمان ما است و باید به او کمک کنیم تا آرامش داشته باشد. سرمربی تیم کنار شما است و از شما حمایت می‌کند، من هم کنار همه شما هستم و از شما حمایت می‌کنم تا با آرامش، تمرین کنید و مسابقه دهید.

علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو

به گزارش استقلال نیوز، بعد از صحبت‌های دکتر فتح‌الله‌زاده، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال خطاب به مدیرعامل باشگاه گفت: خیلی ممنون که آمدید و در خصوص مسایل مختلف، شفاف سازی کردید. این بازیکنان یک جام آورده‌اند که در استقلال به دست نیامده بود و تاریخ سازی کردند.

 

وقتی خانواده بازیکنان از آن‌ها درخواست مالی دارند که نمی‌توانند فراهم کنند، اذیت می‌شوند. شما یک تعهد بزرگی را امروز دادید و می‌دانیم کارتان خیلی سخت است ولی مهم حل مشکلات‌ است که شما هم برای انجام آن در حال تلاش هستید. این تیم لایق بهتر از اینهاست.

سعی و تلاش خود را بکنید و نگذارید زمان زیادی بگذرد. لطفا تا قبل از دربی هم در صورت فراهم شدن شرایط، قدم به قدم و به صورت تدریجی مشکلات تیم را برطرف کنید. ما یک تیم هستیم و یک هدف داریم و می‌خواهیم قهرمان شویم. بابت تلاشتان ممنونیم.

به گزارش استقلال نیوز، با توجه به طولانی شدن جلسه امروز بازیکنان و اعضای کادر فنی با مدیرعامل باشگاه استقلال و هماهنگی انجام شده، تمرینات استقلال از ظهر فردا آغاز خواهد شد.

    

عکس از باشگاه استقلال

اخبار تمرین استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

شاگردان ساپینتو اعتصاب کردند/ برومند یا عدم دریافت معوقات؟

تمرینات تیم فوتبال استقلال پس از 2 هفته تعطیلی از روز جمعه برگزار می شود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار