ريكاردو ساپينتو

سرمربی جدید استقلال(تاج) امیدوار است با اتحاد و همدلی، موفقیت و قهرمانی استقلال باز هم تکرار شود.

 

 به گزارش استقلال نیوز، ريكاردو ساپينتو سرمربى جديد باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه، با اظهار خوشحالی از توافق با این باشگاه و پذیرش هدایت این تیم، صحبت هایی عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* پذیرش هدایت استقلال؟

این باعث افتخار و خوشحالی من است که به عنوان سرمربی تیم استقلال کار خودم را آغاز می‌کنم. می‌دانم به بزرگ‌ترین باشگاه ایران و یکی از باشگاه‌های بزرگ جهان پیوسته‌ام که هواداران فوق العاده‌ای دارد. مربی‌گری در چنین تیم‌هایی را دوست دارم چرا که برای رسیدن به افتخارات و قهرمانی‌ها می‌جنگد. این تیم سال گذشته قهرمان شده و می‌خواهیم این قهرمانی را تکرار کنیم.

می‌دانم که این رقابت بسیار فشرده و دشوار خواهد بود. رقبایی داریم که آن‌ها هم برای قهرمانی و موفقیت مبارزه می‌کنند و باید به سختی کار کنیم. باور دارم که می‌توانیم دوباره قهرمان شویم اما این موفقیت به تنهایی حاصل نخواهد شد. باید در کنار هم متحد باشیم و برای رسیدن به یک هدف بزرگ تلاش کنیم. باید باور داشته باشیم که دوباره می‌توانیم این افتخار را تکرار کنیم.

* قبول سمت سرمربیگری تیم استقلال؟

پس از دریافت این پیشنهاد بررسی کاملی روی تیم داشتیم به همراه دستیارانم تعدادی از بازی‌ها را تماشا کردیم و به شناخت خوبی دست یافتیم. می‌دانیم که باید به سختی کار کنیم‌، روز به روز بهتر و قدرتمندتر باشیم تا در چالش پیش روی به موفقیت برسیم.

* صحبت پایانی؟

من در زمان بازی کردن فوتبال بسیار پرتلاش و سخت کوش بودم و حالا در جایگاه یک مربی هم با تمام وجودم برای موفقیت تلاش می‌کنم. با امید و علاقه بسیار زیاد مشتاق هستیم که کار خودمان را هرچه زودتر آغاز کنیم و به اهدافی که در نظر داریم دست یابیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

ریکاردو ساپينتو: خوشحالم به بزرگترین تیم ایران آمدم؛ نمی توانم برای بازی در آزادی صبر کنم!

انتظار به پایان رسید/ ریکاردو ساپينتو سرمربى استقلال شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار