اسماعیل خلیل زاده

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: درباره پیچیده شدن وضعیت استراماچونی و اینکه چرا پرداخت پول وی تا این حد سخت و دشوار شد، یک مقدار کوتاهی صورت گرفت و فشار بی امانی به باشگاه آمده است.

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت و گویی با برنامه شب های فوتبالی در خصوص آخرین  وضعیت آندره استرماچونی سرمربی ایتالیایی، قطعی بودن بازگشت او به ایران، تعیین مدیرعامل جدید باشگاه، دیدار روز دوشنبه در جام حذفی با سپاهان و..  صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

استراماچونی روز دوشنبه مقابل سپاهان روی نیمکت می نشیند

استراماچونی بعد از چند نوبت که در سفارت ایران حضور یافته بود، روز پنجشنبه هم جلسه ای با سفیر و معاون سفیر ایران در ایتالیا داشت و با هم به یک توافق نهایی در ارتباط با نحوه پرداخت پول رسیدیم. اگر خدا بخواهد استراماچونی روز دوشنبه مقابل سپاهان روی نیمکت می نشیند.

* استراماچونی به ایران برمی گردد و به کارش ادامه می دهد

در مورد اینکه آیا بازگشت استراماچونی قطعی است یا خیر باید بگویم، اگر خبرهای قبلی بود که آقای استراماچونی مصاحبه نمی کرد. تحریم ها کارمان را سخت کرده است. راه های متفاوتی را برای پرداخت پول استراماچونی رفتیم. خدا کمک کرد. سفیر ایران در ایتالیا هم خیلی زحمت کشیدند. به جایی رسیدیم که هم ما و هم آقای استراماچونی قبول کردند از آن راه پولش پرداخت شود. بعدا درباره نحوه پرداخت پول صحبت می کنم. ما کارمان را شروع کردیم. ان شاءالله ایشان هم به ایران می آید و به عنوان سرمربی کارش را ادامه می دهد.

ضمن اینکه پول مدنظر استراماچونی به حساب خودش در ایتالیا واریز می شود.

در فرصت مناسب مدیرعامل انتخاب می شود

با توجه به مصوبه هیات مدیره بنده فعلا کارهای اجرایی را پیش می برم تا نیم فصل و بازی با سپاهان. برای مشکلات اقتصادی و ساختاری یک عضو دیگر به هیات مدیره اضافه شد. ان شاءالله مشکلات را رفع می کنیم و در فرصت مناسب مدیرعامل انتخاب می شود.

* در مورد پیچیده شدن وضعیت استراماچونی یک مقدار کوتاهی صورت گرفت

درباره پیچیده شدن وضعیت استراماچونی و اینکه چرا پرداخت پول وی تا این حد سخت و دشوار شد، یک مقدار کوتاهی صورت گرفت ولی باشگاه استقلال مشکلات دیگری هم داشت. هیات مدیره مسئول اجرایی نبوده است. این به معنای اشتباه آقای فتحی(مدیرعامل سابق استقلال) نیست ولی آنچه که امروز اتفاق افتاده، فشار بی امانی به باشگاه آمده است. هواداران ما را تحمل و دعا کردند. اگر هم امروز این اتفاق افتاده که استراماچونی بر می گردد از دعا و شکیبایی هواداران است.

* از شنبه در باشگاه ساختار سازی می کنیم

باید از وزیر ورزش هم تشکر کنم. نباید بگذاریم این اتفاق در آینده در استقلال و دیگر باشگاه ها رخ بدهد. خدا کمک می کند. از شنبه ساختارسازی در باشگاه و آوردن افراد توانمند را شروع می کنیم. به ثانیه و دقیقه دارم این مسئله را پیگیری می کنم. آقای وزیر ورزش هم پیگیر بود. این احتمال را خیلی زیادی می دهم که ماچونی به عنوان سرمربی برگردد. نمی گویم صد درصد ولی این احتمال به صد نزدیک است!

* نباید بازی با سپاهان در جام حذفی برگزار شود!

نباید بازی جام حذفی با سپاهان برگزار شود. سپاهان هم بازیکن ملی پوش (در تیم امید) دارد. فکر می کنم فدراسیون فوتبال و مسئولان متوجه این قصه هستند. این آسیب است و بازی را باید برای بعدا بگذارند. باتوجه به اتفاقی که افتاده است فکر می کنم دوشنبه بازی برگزار نمی شود. اگر این بازی برگزار شود، انصاف نیست.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار