ریکاردو ساپینتو

عده ای درگیری سرمربی تیم فوتبال استقلال و امدادگران ورزشگاه تختی انزلی را بیش از حد بزرگ کرده اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال(تاج) پنجشنبه هفته گذشته با ارائه نمایشی برتر در شهر زیبای بندر انزلی به بردی ارزشمند مقابل ملوان دست پیدا کرد. اما در این بازی تنش و برخوردی بین ریکاردو ساپینتو و امدادگران کنار زمین که از اعضای جمعیت هلال احمر بودند رخ داد و سرمربی استقلال پس از گل اول ملوان و شادی گل این افراد، در هیاهوی جو بازی از کوره در رفت و با لگد به برانکارد آن ها ضربه ای وارد کرد. 

به هیچ عنوان قصد نداریم در این گزارش حرکت زشت ریکاردو ساپینتو را توجیه کنیم اما دلیل اصلی این اتفاق چه بود و چه کسانی باید در وهله اول پیش از ساپینتو تنبیه شوند و مقصرند؟
درگیری امدادگران با نیمکت استقلال
 
مسئولین برگزاری بازی در شهر زیبای بندر انزلی مقصر اول و اصلی این اتفاق هستند. قرار گرفتن جایگاه امدادگران انزلی چی که در تعصب روی تیم ملوان شهره خاص و عام هستند در کنار نیمکت استقلال دلیل اصلی این اتفاق بود. این امدادگران باید در جایی دورتر از نیمکت تیم مهمان قرار می گرفتند.
 
مقصر دوم ناظر بازی که باید قبل از آغاز این بازی پیش بینی این اتفاق را می کرد و خواستار جابجایی جایگاه امدادگران از کنار نیمکت استقلال می شد.
 
مقصر سوم خود امدادگران هستند. این افراد تماشاگر و هوادار ملوان نبودند که بخواهند مقابل دیدگان سرمربی پرتغالی آبی پوشان شادی گل انجام داده و یا با هر موقعیتی واکنش نشان داده و او را که زیر فشار شدید بازی قرار دارد تحت تاثیر قرار دهند. این امدادگران قبل از هر چیز باید توجیه می شدند که تنها برای انجام ماموریت خود یعنی خارج کردن بازیکن مصدوم با برانکارد از زمین در ورزشگاه حضور دارند نه هواداری از تیم شهر خود.
در هفته ای که گذشت در بازی آلومینیوم و نفت آبادان هم شاهد درگیری شدید بازیکنان تیم اراکی با امدادگران آبادانی بودیم که این اتفاق نشان دهنده عدم آموزش صحیح به عوامل برگزاری بازی و ضعف شدید سازمان لیگ در سازماندهی بازی های لیگ است.
 
مقصر چهارم اما ریکاردو ساپینتو است. او به عنوان یک مربی حرفه ای باید خویشتنداری کرده و از کوره در نمی رفت. هر چند او در پایان دیدار از امدادگران دلجویی کرد که این حرکت او شایسته تقدیر است اما ای کاش با خویشتنداری مانع از رقم خوردن این اتفاق و بهانه دادن دست افرادی می شد که ضعف مشهود خود در آموزش و تربیت نیروهای تحت نظر را با نوشتن نامه به وزیر ورزش، فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی برای برخورد با فردی تحریک شده(ساپینتو) پوشش می دهند!
 

 

 


مدیریت مطالب:

هفته دوم لیگ برتر/ در بازگشت باشکوه قایدی به استقلال، قوی سپید در انزلی شکار شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار