مکتب تاج فراتر از یک باشگاه

در هفته‌های اخیر مشاهده شده که نیروی انتظامی از ورود پرچم‌ با نشان تاج توسط هواداران استقلال به ورزشگاه ممانعت به عمل می‌آورد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در هفته‌های اخیر نیروی انتظامی هنگام ورود هواداران استقلال(تاج) ورزشگاه آزادی، در گیت بازرسی پرچم‌های حاوی لوگوی باشگاه تاج را جمع‌آوری کرده و اجازه نمی‌دهند هواداران آن را با خود روی سکوها ببرند.
در همین راستا در نامه‌ای سرگشاده به مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) از ایشان می‌خواهیم این موضوع را پیگیری و مقابل این اقدام غیرقانونی نیروی انتظامی بایستد.

باشگاه تاج ایران

جناب آقای آجورلو، مدیرعامل محترم باشگاه تاج(استقلال) ایران؛

با عرض سلام، به اطلاع می رساند که پیش از بازی دور برگشت استقلال(تاج) و پدیده(شهر خودرو)، خبری مخابره شد که به شکل سیستماتیک، تک تک پرچم های هواداری بررسی می شود و از پرچم های با نشان تاج برای ورود به ورزشگاه آزادی جلوگیری می‌شود.
این حرکت غیرقانونی، تحریک آمیز، توهین‌آمیز و منزجر کننده، در پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک بار دیگر تکرار شده و با توجه به سازماندهی بودن این حرکت و خصوصا اتفاقات اخیر مانند نادیده گرفتن حق استفاده از به تاخیر انداختن موقت خدمت وظیفه عمومی برای بازیکنان استقلال(تاج) ایران و.. موجب تقویت این نگاه شده که نهاد انتظامی کشور به شکل علنی رو در روی هواداران بزرگ استقلال(تاج) ایران قرار گرفته است.

با توجه به اینکه در غیرقانونی بودنِ این رفتار نیروی انتظامی شهر تهران، در جلوگیری از ورود پرچم های همراه با نشان پرافتخار "تاج" ایران کوچکترین تردیدی نیست؛ مدیریت باشگاه و در راس آن آقای آجورلو که در این نهاد نظامی سابقه خدمت دارند، وظیفه دارند از حقوق معنوی و مادی هواداران میلیونی استقلال(تاج) ایران دفاع قاطع کنند و ضمن واکنش علنی و اعتراض رسمی به این برخورد ها از تکرار آن جلوگیری کرده و هرگز شاهد این دست رفتارهای سخیف، خصوصا از سوی نهادهای مدعی قانون نباشیم.
ادامه این روند حاصلی جز افزایش موجِ تنفر و انزجار در جامعه نخواهد داشت. احترام به هواداران فوتبال کمترین خواسته و انتظار ممکن است.
این درخواستِ کاملا به حق هواداران بزرگ استقلال(تاج) ایران، تا لحظه برطرف شدن کامل این مشکل به دقت پیگیری می شود.

اخبار استقلال ایران

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ مکتب تاج(استقلال)، فراتر از یک باشگاه..

اختصاصی استقلال نیوز/ از لوگو استقلال و مفاهیم آن چه می دانید؟ تغییر لوگو در زمان وزارت سلطانی فر جایز نیست!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار